wtorek, 29 września 2015

Zapraszam na urodzinowe candy

Czołem kochani!

Przyszłam dziś zaprosić Was do zabawy. Będzie to candy z okazji urodzin tym razem moich a nie blogowych. Prezenty to jedyny plus tego dnia a uwielbiam je tak samo dawać jak dostawać- stąd moja zabawa. Zapraszam do świętowania ze mną.


Kilka zasad mojej zabawy:

# Standardowo proszę o pobranie bannerka i udostępnienie go na pasku bocznym wraz z linkiem do tego posta.

# Należy wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu pod tym postem.

# Jak ktoś chce może dołączyć do obserwatorów (jeśli nie jest) - będzie mi miło ale nie jest to przymus.

# Dodatkowo żeby wyróżnić stałych bywalców, pierwsza piętnastka dostaje ode mnie dodatkowy "los". Oczywiście o ile któraś z tych osób wyrazi chęć udziału.


# Candy trwa od teraz - 29.09.2015 do moich urodzin- 28.10.2015 (zgłoszenia zbieram do północy). Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu kilku dni.

# Wysyłka na terenie Polski. Osoby z zagranicy mogą podać adres rodziny jeśli ta zgodzi się przesłać paczkę za granicę.

A co do wygrania? Nie chce uszczęśliwiać kogoś na siłę więc tak jak poprzednio zwycięzca sam wybierze sobie nagrodę i jej wygląd:

Miś z personalizacją (miś będzie w towarzystwie ulubionych rzeczy zwycięzcy czy też dostosowany do hobby- przykładowo ja sobie zrobiłam misia z aparatem i ważką bo lubię robić ważkom zdjęcia.)

Oraz

Dowolny świecznik na podgrzewacz- zrobiłam ich sporo więc jest z czego wybierać (można je odszukać przez tag "świecznik" w chmurze tagów)
Lub
Pudełeczko na drobne skarby w wybranych barwach i ozdobione wedle życzenia.

W paczce znajdą się też jakieś przydasie i słodkości.

Edit: Są osoby które dostały już ode mnie świecznik i/lub misia. Dla takiej osoby wymyślę inną nagrodę w przypadku wylosowania a raczej umówimy się mailowo czym mogę ucieszyć daną osobę :)

To chyba wszystko co powinniście wiedzieć. Mam nadzieję, że zabawa przypadnie Wam do gustu, zapraszam!

**************************
Na koniec zdjęcia księżyca z ostatniego zaćmienia. Nie wyszły super ekstra bo bez statywu- nocne zdjęcia z ręki trudno zrobić bez poruszenia i z super rezultatami. Dodatkowo było zimno i szybko skostniały mi ręce... Niestety przegapiłam moment całkowitego zaćmienia, gdy wyszłam był widoczny jasny rogalik a zanim zrobiłam jakieś znośne zdjęcia wyglądał tak.




Dziękuję za Waszą aktywność, już jutro wrócę do Was z oliwkami :) buziaki

32 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, szczęścia spełniania marzeń, grzecznie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  2. Z bukietem róż nie mogę przyjść, aby złożyć Ci życzenia, lecz w słowach mych jest taka myśl - niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia! Buziaki i wszystkiego dobrego z okazji urodzin. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i liczę na łut szczęścia:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji "18" urodzin (bo 18 lat się ma zawsze, tylko VAT od tej kwoty stale rośnie, niestety...) ;-D
    Zapisuje się do Twojego candy, bo od dawna podziwiam tworzone przez Ciebie przestrzenne quillingi! A w Misiu to w ogóle się zakochałam... Obserwuję już od dawna jako Agnieszka F., a podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wszystkiego NAJ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zapisuję obiema rękami po jakiś prezent od Ciebie, bo o takim cudnym świeczniku który wyjdzie spod Twoich łapek marzę od dawna :)
    no i oczywiście wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z przyjemnością się zgłoszę bo zakochana jestem w Twoich świecznikach :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wow masz urodziny dzień przed moimi czyli skorpion jesteś

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ustawiam się w kolejce i już czaję się na świecznik :))) Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin . Z chęcią zapisuję się do zabawy . Zabieram banerek i lecę oglądać Cudeńka na Twoim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się!!!
    Dzięki za księżyc, zaspałam i tyle z tego było:(

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie, że wyrazimy chęć, nawet bardzo wyrazimy :-DDD
    Misiaczka chciałabym przytulić :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana, oczywiście że się zapisuję, choć mam to szczęście mieć już Twoje prace w domu to i tak pragnę ich więcej bo są cudne i fantastyczne. No i marzy mi się taki misiu do mojego Misiowego zakątka :) he he Staję więc w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin !
    Ale świetne nagrody,nie mogę przejść obok nich obojętnie więc zgłaszam się do candy :)
    Banerek - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z przyjemnością poświętuję z Tobą Natalko! Trochę to na opak bo to Ty powinnaś dostawać prezenty urodzinowe ale skoro tak pięknie kusisz to ja się w kolejce ustawiam. Na życzenia jeszcze za wcześnie więc cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No i nie wiem jest tam mój komentarz czy go nie ma??? Pisałam na 100% ale potem mi sieć wyleciała do księżyca i nie wiem czy zdążyłam kliknąć opublikuj. To jak by już tam był mój komentarz tp masz moje przyzwolenie co by tego nie publikować :-)
    Ja u Ciebie na candy wszystkim czterema łapkami się zapisuję. Nawet nie wiedziałam , że prowadzę w rankingu :-) Co prawda prezenty to chyba my Tobie a nie Ty nam , ale co tam pewnie bedzie w obie strony :-)
    To w związku z tym , że na banerku jest mój świecznik, a mój misio nadal siedzi na sedesie bo jak by Gosia napisała ma "przemarsz wojsk" to ja wybieram pudełeczko .
    Pozdrawiam i banerek se zabieram

    OdpowiedzUsuń
  16. No ładnie solenizantka prezenty rozdaje ;) Zabieram banerek i idę do siebie grzecznie czekać, może w końcu i do mnie się szczęście uśmiechnie (hahaha nadzieja matką... :P)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ho ho ho! kolejka już długa! Ale i ja chętnie zapiszę się na cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne candy! Oczywiście zabieram banerek do siebie na bloga:) I będę czekać cierpliwie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od dawna zachwycam się twoimi pracami ale nie mam pojęcia czemu nie byłam Twoja obserwatorką... już naprawiłam swój błąd i teraz będę zaglądać jeszcze częściej!
    A te cudeńka z candy z chęcią bym przygarnęła dlatego z radością dopisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością się zapiszę :) Myślę, że dzień urodzin ma więcej plusów, niż tylko prezenty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do zabawy:) Banerek umieszczam u siebie http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ a obserwatorem jestem już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Puchaty miś fascynuje mnie od dawna, więc chętnie go przytulę :-)
    Wieszam banerek i czekam na uśmiech losu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wezmę udział w zabawie. Z przyjemnością zostaję obserwatorem, ucieszyłam się, gdy zobaczyłam quillingowy blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Super nagrody w Candy przygotowałaś. Marzy mi się świecznik w kolorze czerwonym z białym. Może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  25. Natalko u Ciebie bawić się to prawdziwa frajda ,więc i ja doczepiam sie do tego ogonka.
    W urodzinach prezenty nie są najważniejsze ,ale skoro chcesz i Ty je rozdawać to czemu nie ,z chęcią przygarnę kolejnego misiaczka aby mj nie stał taki samotny .
    Oczywiście życzenia urodzinowe przesyłam już dziś ,niech Ci kochana wiedzie w życiu jak najpiekniej a pasja niech rozwija się i doskonali aż do końca Twoich dni .
    Buziaki :)

    Ps.
    Księżyc wyszedł Ci świetnie,ale natura zawsze Ci cudnie wychodzi na fotografii,tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przyłączę się do zabawy :)Przygarnę każdą rzecz przez Ciebie zrobioną :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Natalko chętnie sie zapisuję, bo twoje quilingi są fantastyczne:) !!!
    Zaraz dopełnię formalności:) dobrze, ze zdążyłam i to nawet nie w ostatniej chwili ;)
    Zdjęcia super, ja nie dałam rady obejrzeć zaćmienia, choć wstawałam co godzinę, to chyba zaspanymi oczami jakoś mało widziałam:(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to i ja jeszcze zdąże na losowanie! Takie piękne rzeczy do wygrania, że nie oprę się....

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko biorę udział w takich zabawach, ale tej u Ciebie nie mogę pominąć, bo całym sercem podziwiam to co robisz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też chętnie stanę do zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*