wtorek, 13 stycznia 2015

Zapraszam na rocznicowe candy

Cześć, czołem!

Jako że 20 lutego mój blog będzie obchodził pierwszą rocznicę istnienia pomyślałam, że przydałaby się jakaś rozdawajka. Na blogu przez ten rok najczęściej pokazywałam świeczniki- taka też będzie nagroda.


Każdy kto chce się zapisać winien przeczytać i spełnić poniższe zasady:

# Należy pobrać powyższy banner i udostępnić go na pasku bocznym wraz z linkiem do tego posta.

# Wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu wraz z linkiem do bloga.

# Miło mi będzie jeśli dołączycie do obserwatorów (jeśli nie jesteście) ale nic na siłę. Można też polubić funpage. Zapraszam.


# Dodatkowo żeby wyróżnić stałych bywalców, pierwsza piętnastka dostaje ode mnie dodatkowy "los". Oczywiście o ile któraś z tych osób wyrazi chęć udziału.


# Candy trwa od teraz do 20.02.15 do północy a ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu kilku dni.

# Wysyłka na terenie Polski. Osoby z zagranicy mogą podać adres rodziny (jeśli zgodzi się przesłać dalej lub odwiedzicie ją niebawem).

# Candy dla osób aktywnie blogujących- blogom nastawionym tylko na candy i anonimkom dziękuję.

# Zwycięzca otrzyma ode mnie świecznik na podgrzewacz który SAM sobie wybierze/wymyśli/złoży z innych opublikowanych świeczników- pełna dowolność. W oczekiwaniu na wynik można już wymyślić ten wymarzony (zapraszam do odwiedzenia archiwum) żebym mogła zabrać się do roboty szybciej.

# Jeśli będzie duże zainteresowanie możliwa jest nagroda pocieszenia którą wylosuje lub nagroda specjalna którą przyznam osobiście. Się okaże ;)

To chyba wszystko co powinniście wiedzieć na temat zabawy.

**************************
Ostatnio mam problem z bloggerem, czy komuś też nie pokazują się nowe publikacje tak jak kiedyś? Cholercia odświeżam i odświeżam i nic. Jeszcze 2/3 dni temu było ok, tylko niektóre blogi nie pokazywały mi nowych publikacji. Teraz wszystko muszę ręcznie szukać , by napisać jakiś komentarz... Trochę sobie ostatnio folguję i nad niczym nie siedzę- mam nadzieję, że to przejściowe bo cykliczną pracę zdałoby się zrobić :). Na tym zakończę słodko-gorzki post. Zapraszam do zabawy kochani. Ściskam mocno :))


45 komentarzy:

  1. to jezeli mogę ustawiam się pewnie w długiej kolejce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a i przepraszam nieładnie - wszystkiego najlepszego z okazji roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratuluję CI roczku i życzę jeszcze wielu twórczych lat na blogu.
    Co prawda, jestem tą szczęściarą i mam już Twoje prace w domu, ale nie odmówię sobie tej możliwości i zapisuję się na cadny, bo jesienny świecznik już mam, a teram może uda mi się wygrać jakiś wiosenny, albo letni... :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niniejszym wyrażam chęć wzięcia udziału w zabawie :)
    Baner już przyklejony :)
    http://beva-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie, ja z ogromną przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie stanę w kolejce po Twój świecznik
    Obserwuję jako Aldi
    http://aldonka40.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią wezmę udział w Twoim candy:)) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo chętna jestem o i oczywiście biorę udział w zabawie.
    Gratuluję rokczku, i to bardzo pracowitego, bo przez ten czas zrobiłaś i pokazałaś nam cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i widzisz! zeżarło mi komentarz!!!! W takim razie jeszcze raz. Gratuluję rocznicy i zapisuję się z ogromną chęcią na taką fajną rozdawajkę. A świeczniki piękne wszystkie!!!! Banerek tuhttp://mojswiatkolorow.blogspot.com/ Pozdrawiam i jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ustawiam się w kolejce i gratuluję roczku !
    Jeśli szczęście mi dopisze to świecznik quilling'owy :)
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku i przyjemnością przygarnę jeden z Twoich pięknych świeczników:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję nadchodzącego roczku:) choc życzenia jeszcze będzie okazja złożyc:)
    Twoje świeczniki podziwiam nieustannie, bo są przepiękne, oryginalne oraz takie delikatne i kwiatowe:) dlatewgo bardzo chętnie ustawię sie w kolejce, banerek zaraz zamieszczam i jest mi bardzo miło, że zechciałaś i mnie wyróżnić:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalko gratuluję nadchodzącej rocznicy. Ja swoja obchodziłam niedawno , i tak zauwazyłam , że w tym samym czasie powstało soporo nowych blogów.
    A jak sie zdziwiłam widząc siebie na poczatkutej listy :-))))
    Więc jak bym mogła nie zapisac sie na Twoje candy. Robie to obiema łapkami i nóżkami.
    Staję grzecznie w kolejce po te quillingowe cudeńka. Jak miała wybierac to mnie się najbardziej spodobał ten jesienny świecznik.
    Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację z okazji roczku :) Oby każdy kolejny obfitował w dobre pomysły i czas na ich wykonanie. No i by dane nam było podziwiać piękne zdjęcia Twoich dzieł i ważek. Wszystkiego dobrego Natalio.
    A skoro tak miło zostałam wyróżniona, to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pierwszego roczku :)
    Szanse mam niewielkie, ale co tam, też się piszę i już za chwilę banerek ląduje u mnie po boku
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pierwszego roku blogowania :).
    Z przyjemnością się zapisuję bo warto mieć nadzieję na jakąś z Twoich przepięknych prac :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne świeczniki, może mi się uda :)
    http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ci Natalko rocznicy i życzę wielu kolejnych, wspaniałych lat blogowania. Nie przepuszczę takiej okazji i z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy, oby kolejne lata były równie owocne jak ten :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego ja ominęłam ten post?! To na pewno wina Blogera !!!! Oczywiście, że ja też się zgłaszam, koniecznie i bardzo chętnie. Gratuluję rocznicy bloga, życzę wielu pięknych prac :-)
    Pozdrawiam serdecznie Justyna
    http://paperafterhours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe, ostatnio blogger płata mi niemiłe figle i albo nie wyświetla moich postów albo nie wyświetla listy waszych nowych postów. można dostać nerwicy na to... wszystkich witam serdecznie w zabawie :)

      Usuń
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku :) Zapisuję się i ja do długiej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci kolejnych TWÓRCZYCH lat blogowania i zapisuję się,
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych lat w blogowym świecie :)
    Zapisuję się z miłą chęcią :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja Natalko grzecznie się ustawię i życzę Ci kochana kolejnych tak udanych lat blogowania i wszystkiego co tylko można sobie wymarzyć .
    Jeśli już padnie na mnie ,w co wątpię bo ja pechowa jestem ,to bardzo bym chciała takiego maluśkiego misiaczka ,one są takie słodkie ,choć wiem ,że pewnie przygotowałaś inną nagrodę.
    Buziaki i szczęścia wszystkim życzę podczas losowania

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Życzę przede wszystkim wielu inspiracji i jeszcze więcej czasu do tworzenia. Podziwiam Twoje prace. Zgłaszam się bo świeczniki zapierają dech w piersiach.
    http://tesstereczka.blogspot.com/ Zapraszam do mnie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy:) i z ogromną ochotą zapisuję się po Twoje cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku i życzę kolejnych :* i oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejka dluga ale moze znajdzie sie jeszcze miejsce dla mnie ;) oczywiście gratuluje rocznicy i wszystkie świeczniki są cudowne,
    banerek już jest na http://decuchic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. z chęcią wezmę udział w zabawie:) uwielbiam świeczki i super by było jakbym miała taki piękny świecznik do nich:) Obserwuję jako Natalia F, a banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Natalko ja również się melduję. Banerek na http://koralikimanhi.blogspot.com/p/blog-page.html
    Wszystkiego najlepszego z okazji 1 rocznicy blogowania

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmmm już się rozmarzyłam nad takim świecznikiem..... :) dlatego z chęcią dołączam do Twojego Candy :)

    Oczywiście chciałabym też pogratulować roczku i życzyć kolejnych :)

    Twój banerek powiesiłam u siebie czyli na: http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie sie zapiszę do obserwatorów , nawet bez candy:) Gdyby nie kolorki Danusi, być może nie trafiłabym do Ciebie. Miło mi będzie należeć do grona obserwatorów Twoich pięknych prac! Pozdrawiam serdecznie.
    Ach!Gratuluję roczku. Oczywiście stoję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja tez staje do ciebie na rocznice , której Ci szczerze gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję pierwszej rocznicy a tu banerek u mnie :)
    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. gratulacje i cieszę się razem z tobą. chętnie wezmę udział w zabawie zapraszam równerz do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluje rocznicy :) i ustawiam się w kolejce do rozdania - byłam już u Ciebie komentować prace na wyzwania u Danutki, ale jakoś nie wiem dlaczego nie dołączyłam do obserwatorów, a tu jest tyle do podziwiania u Ciebie - robisz cudne prace :)
    http://akrimdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. długa kolejka:) dziękuję za udział w candy no i ja również dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  39. patataj! przybiegłam i się wyrażam ;-D

    Gratki z okazji roczku i wielu kolejnych kreatywnych życzę ! :-D

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne świeczniki! Z chęcią zapisuję się i zapraszam do zapisania się na moje candy na http://solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. super nagrody, zgłaszam się i ja :)
    obserwuję bloga i dodałam baner tutaj: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam
    baner na http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świecznik bardzo mi się podoba, choć technika ta mi nie jest znana z praktyki.Piękne wzory tworzysz i w sumie fajnie byłoby gdyby nikt nie plagiatował tych zestawień i schematów. Przeczytaj jak będziesz miała czas mój artykuł o prawie autorskim w handmadzie;)

    stronkę dodaję do obserwowanych i oczwiście zapisuję się na candy

    OdpowiedzUsuń
  44. Dopisuję się do kolejki! Piękne robisz quillingi!! :) Obserwuję Twojego bloga od dawna - jako Agnieszka F., a podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*