piątek, 28 lutego 2014

Cztery pory roku- Wiosna

Witajcie. Odwiedzając blog ''Moje cuda cudeńka'' zobczyłam piękny wiosenny świecznik i pomyślałam, że zamiast posyłać ciągle starocie warto pokazać coś aktualnego.
Zrobiony całkiem niedawno, kilkanaście dni temu. To wyraz tęsknoty za ciepłem i słońcem. Jest to również pierwszy z 4 świeczników ''Cztery pory roku'' Co ciekawe pierwszy z tej serii był świecznik letni o.O (który już niedługo się pojawi)
Brązowa miseczka a do tego zielone listki w 3 odcieniach zieleni, pierwiosnki w 3 kolorach, fioletowe krokusy (które podobają mi się średnio..), gałązki forsycji, przebiśniegi i stokrotki. Razem tworzą trójkątną kompozycję. 
Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam quilling, a to, co przedstawiłaś, to dzieło sztuki. Będę tu wracać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo pisać;))Cudny jest i już;))Forsycja wygląda pięknie,zresztą całość prezentuje się magicznie i wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ,korzystam z zaproszenia i jestem .
    Ależ kolorowy i wiosenny świecznik udało Ci się stworzyć .
    Super,quilling uwielbiam ,niestety mało mam z nim doczynienia.Ale może kiedyś nadrobię i tą technikę .
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie za tak miłe komentarze. Cieszy mnie przeogromnie każdy nowy obserwator bo głupio tak publikować gdy nikt nie patrzy. Dzięki że jesteście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W quillingowych świecznikach jesteś mistrzynią. Kolory fajnie współgrają ze sobą i cała kompozycja wygląda świetnie. Widać ogrom zwijania, żeby stworzyć takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzy, patrzy:) Bardzo ładna wiosna u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny świecznik zrobiłaś:)
    Dziękuje za udział w moim candy i życzę szczęścia w losowaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorowo, tak jak lubię :) wiosna w pełni zawitała w świeczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudny:)) idealnie w mojej kolorystyce, niedawno zaczęłam bawić się quillingiem ale twój świecznik jest naprawdę przecudny

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie piękny! i bogaty w wiele różnych kwiatów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kompozycja, powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, bardzo staranny quilling, zachwyca kolorami. Pozdrawiam i zapraszam do swojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*